Saturday, March 26, 2011

sayang abang, sayang diri sendiri... both are important!

kesihatan x boleh dibeli,
suami jugak x boleh dibeli,
suami kita ni lelaki, sama mcm lelaki kat luar sana, mmg dia sayangkan isteri.. tapi,
hakikat lelaki suka memandang dan cepat tertarik kepada sesuatu yang cantik kita x blh nafikan.. terutama pompuan cantik betul x?

tengok balik diri kita kat depan cermin, kalo kita sendiri pon x suka terlebih sana sini, inikan pula suami yang memandang betul x?
mmg suami x kan bersuara sebab nak jaga hati kita... tapi sendiri mau ingat kan...
betul x?

ini fakta,, kita kena sentiasa beringat, sama2 lah kita ingat mengingati sesama kita.., lelaki blh kawen 4... :p



credit to kak bayah   (",)

No comments:

Post a Comment